sobota, 23 kwietnia 2011

Wielkanocne życzenia

Słońce za oknem, w wazonie pachnący bukszpan, bazie i gałązki z drzewa – takiego, które kwitnie na biało.

Z okazji rozpoczynających się Świąt Wielkanocnych, wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom bloga życzymy wszystkiego, co dobre. Pięknej pogody, radości z chwil spędzonych w towarzystwie najbliższych, odpoczynku od tego, co każdego dnia nie pozwala nam na chwilę wytchnienia. Życzymy także bogactwa przeżyć duchowych płynących z tych najradośniejszych Świąt w roku. 

Życzymy pysznych potraw, które (skutecznie! :D) umilają Wielkanoc i tego, by te Święta były jak najmilsze.


źródło: http://pulsarmedia.ro/data/media/993/Polish%20Easter%20Eggs.jpg 

6 komentarzy:

  1. Limonko! Dla Ciebie i dla Waldka też wszystkiego co najlepsze na Święta! :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie :)) Zdrowia, szczęścia, pysznych potraw i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziewczynyyyyyyyyyyyyyyyy... ale pojadłam :DDD
    Wczoraj na przykład rano zjadłam 2 jajka z różnymi sosami, wielki kawałek galaretki drobiowej, trochę pieczywa i rzodkiewki z ogórkiem długim. Później żurek z jajkiem, drobiowe wędlinki (teść kupił drobiową specjalnie z myślą o nas <3), ciasto, później znów ciasto (haha :D), później śledzie, sałatkę warzywną, znów galaretę i znów ciasta na deser. Jest mi błogo i aż mną trzęsie na myśl o dzisiejszych specjałach :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja cały post nie jadłam słodyczy i wczoraj pierwszy raz od wielu dni zjadłam ciasto. I wiecie co? Bez rewelacji :d Tzn - fakt, kocham słodycze, ale kurcze to nie jest to co myślałam. To baaaardzo mnie podbudowało bo bałam się, że po zakończeniu postu znów będę wpierdzielać jak opętana :d A tu taka miła niespodzianka. Wczoraj, fakt zjadłam sporo ciasta, ale dziś już nie :) I nie mam zamiaru znów popaść w słodyczową manię - nie ma innego sposobu jeżeli chcę do czerwca schudnąć jeszcze te 5 kg...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj ja też popuściłam sobie pasa :D kawał sernika, sałatka jarzynowa chyba ze 3x od soboty, żurek z kiełbasą mmmmm...długo by wymieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja sobie pozwolilam przez Świeta:D Do bólu.A teraz wskakuje na Orbitreka i jazda:)

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegamy sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i wulgarnych, zarówno w stosunku do autorów, jak i czytelników oraz innych komentujących. Blog nie jest miejscem wyładowywania swoich frustracji. Szanujmy się nawzajem!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...