poniedziałek, 3 grudnia 2012

Przerwa

Na blogu przerwa, właściwie bardzo konieczna. Ostatnią rzeczą, która zaprząta moją głowę, jest pisanie, dlatego też niniejszym zarządzam przerwę. Czy będzie ona dłuższa, czy krótsza, zależy od wielu czynników. Nie lubię robić niczego na siłę, nienawidzę się zmuszać do czegokolwiek. Są rzeczy ważne i ważniejsze, a jak sami pewnie czujecie, blog już dawno przestał być taki, jak na początku. Straciłam do niego chęci, pasja gdzieś uleciała.
              Pozdrawiam,

Agnieszka 
             

14 komentarzy:

  1. Spokojnie, może chęci wrócą, nie ma co się zmuszać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się ciągle zastanawiałam, dlaczego Cię nie ma i nie ma... A jak jesteś to na krótko. Mam nadzieję, że nie masz żadnych problemów, ale jak są to na pewno się szybko z nimi rozprawisz. Uszy do góry i życzę wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonka, nic się nie dzieje, bez obaw. Znaczy - nic złego. Urwanie tyłka mam tylko... studia i pisanie pracy magisterskiej, praca, ciąża, a czasu wolnego jak na lekarstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę Ci wszystkiego co najlepsze, GRATULUJĘ :* i na razie nie zaprzątaj sobie nami głowy, ale nie zapomnij o nas, bo czekamy :)) :*

      Usuń
  4. Wszystko gładko pójdzie, a od czasu do czasu coś napisz.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. No szkoda, miło było poczytać dotychczasowe wpisy... Szybkiego powrotu do pisania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Święta Bożego Narodzenia to niezwykły okres, pełen tradycji.
      Niech te święta będą niezapomnianym czasem spędzonym z bliskimi, w rodzinnym gronie, bez stresu, pośpiechu i zmartwień.
      Wszystkiego dobrego - i jak pisałam wyżej - czekamy na Ciebie i na Was :)

      Usuń
  7. Czekamy i czekamy na powrót, jak długo jeszcze:)? Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem wiedzy tutaj zawartej. Mam nadzieję, że będzie jeszcze wielki powrót...

    OdpowiedzUsuń
  9. Your means of describing all in this paragraph is
    actually pleasant, all be able to simply understand it,
    Thanks a lot.

    My web site amoureuse

    OdpowiedzUsuń
  10. Nіе jestem aż taκim Internet maniakіem jesli mam być otωarta,
    niеmniеj jednak twój blοg jest tak wciągająсе і naprawdę ѕwoboԁnie się je сzyta, że nіe
    mogłam siе oderwać.Fаktyсznie mіłο:
    ), taκ trzymać!. Wszyѕtkiego najlеpszegо za znamіеnitą lektuгę.


    Αlso vіsit my web blog wycieczki szkolne gdansk

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegamy sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i wulgarnych, zarówno w stosunku do autorów, jak i czytelników oraz innych komentujących. Blog nie jest miejscem wyładowywania swoich frustracji. Szanujmy się nawzajem!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...