piątek, 14 września 2012

Wyniki konkursy z Vitalią

          Witajcie! Choć do konkursu napłynęło mniej zgłoszeń, niż się spodziewałam (jednak wychodzi na to, że najprostrze, nie wymagające wysiłku konkursy, gromadzą najwięcej uczestników :D), i tak nie było łatwo wybrać zwycięzców.  Tak czy siak, należało to zrobić. 

Miesięczne pakiety diety Vitalii wędrują do: 

Magdy: 

Dieta jest dla mnie zmianą sposobu odżywiania a nie ograniczeniem żywieniowym. Dieta zawsze była dla mnie ważnym elementem mojego życia, pozwaliła mi w końcu wyglądać kobieco, podobać się samej sobie i po tylu latach samotności wyjść z domu i znaleźć miłość mojego życia. Pozwala mi kontrolować wagę i czuć się w swoim ciele świetnie ;)

W tej chwili jest 188 631, schudł Rudi Schuberth

Basi: 

Słyszysz dieta
myślisz sałatka zamiast kotleta
teraz już tylko wyrzeczeń obłęd wszelki
a to błąd wielki.
To zdrowe dania wprost do zjadania.
Styl życia zdrowy
sukces gotowy.
Kilogramy spadają
rzecz niesłychana,
a zjadasz wszystko pani kochana.
I to tak proste żaden cud wielki
cholesterol w normie i cukier niewielki.
I tak sobie myślisz skrycie
jakie to proste by mieć piękne, długie, zdrowe życie. :)
Dieta jest dla mnie zdrowym zbilansowanym stylem życia polegającym na dostarczaniu organizmowi wszystkich składników odżywczych potrzebnych by zdrowo funkcjonować, to nie katowanie się dziwnymi daniami lub nie jedzenie, dieta to tylko strasznie brzmiące słowo.
na tę chwilę jest 188445 pamiętników i liczba rośnie
Znany celebryta na Vitali to Rudi Schuberth

oraz do

Marty:

Dieta jest dla mnie czymś zupełnie nowym. Każdego dnia zaskakuje mnie nowo poznanymi (zdrowymi) potrawami, zaskakuje, bo okazało się, że to co zdrowe, również może być pyszne! A szukanie nowych przepisów (na razie pod hasłem "łatwe"- bo moje umiejętności kulinarne są w trakcie "rozwijania", a zdolności w trakcie "odkrywania' ;) i wypróbowywanie ich w kuchni sprawia mi przyjemność! Ponadto dieta jest jednym z drogowskazów w moim marszu (nie w biegu- bo po co się śpieszyć? po co diabła cieszyć?) do zdrowia (walczę z PCOs i Hashimoto, a w efekcie 20kg nadbagażem). Przede wszystkim dieta jest dla mnie synonimem zdrowego odżywiania i stylem życia, nie jednorazową przygodą. Gdy osiągnę swój cel- będę szczupła (nie chuda!), bez kompleksów spojrzę w lustro, kupię sobie wymarzoną (a nie tylko 'pasującą') sukienkę na studniówkę, po całonocnej zabawie wstanę i pomyślę: 'Dieto- spisałaś się! Dziękuję Ci przyjaciółko. To co wchodzimy w nowy etap naszej znajomości?'- będzie oznaczało, że wygrałam. Wygrałam zdrowie i dobre samopoczucie, a także zyskałam przyjaciela na lata.

Ilość pamiętników na chwilę obecną: 188 595
Schudł Rudi Schuberth (choć podobno znów mu 'nieco' wróciło...)

3 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń. Ja dzięki diecie vitalii bardzo schudłam i udało mi się zmienić tryb życia, oby i dla nich poskutkowało to tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże nigdy w życiunic nie wygrałam a tu nagle takie zaskoczeniee ;)
    Bardz sie ciesze i dziękuje ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegamy sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i wulgarnych, zarówno w stosunku do autorów, jak i czytelników oraz innych komentujących. Blog nie jest miejscem wyładowywania swoich frustracji. Szanujmy się nawzajem!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...